Thursday, June 18, 2009

nasi lemak


My heavy meal was nasi lemak and telur mata kerbau which was at 12pm and since then, I haven't ate anything.

YOU KNOW WHY ?

I'll tell you. Anything that goes in my mouth will eventually comes out from my mouth. I'm not saying like after a few hours it comes out, it comes out right after I finish my food. What a waste, right ? So, I only drink water and water and water and more water and more water and more water and most water, then...

I PUKE IT ALL OUT.

What the fuck ? Why is this happening to me ? Yeah, bloody concussion. I felt like ripping my head off and just take out my brains and wash it. I bet all the pain will go away. I felt like committing suicide but that's just my point of view. Seriously, I'm hungry but I can't eat cause at the end of the day, I ended up puking at the toilet bowl. FUCK FUCK FUCK ! The pain really hurts my head especially at the neck. Its like there's a very long wire from my neck till my left brain, and when it zaps ? IT JUST ZAP MY HEAD REAL HARD THAT SOMETIMES I FELT LIKE FALLING ON MY KNEES. Yeah, I collapsed just now, in my room. My parents and my siblings weren't even home and so practically, I was alone.

I was in my room checking some storybooks and suddenly, BAM ! I just fell and fainted on the floor. Its like I'm really in a deep sleep but I don't I was asleep cause the moment I woke up, I felt this very i-dont-know-how-to-describe pain all over my head, like it comes all the way from my neck up to head and it really hurts on the left. Like someone hit me with a baseball bat. I think I was lying on the floor more than 2 hours cause when I woke up its like 5pm. I heard someone knocking on my door, so that's how I woke up. Fucking piece of shit, aye ?

My sister said I look like a piece of shit today. Thanks for the heads up, adik ! Haha. I wasn't offended at all cause she's right. I looked like shit. My face was like really pale. Yeah, I look like...I don't even act like myself today. Awesome babi ! I felt like crying because it comes and go ): I'm done whining now. haha.

19 comments:

hantu kacak said...

kenapakah??

adekah perkara yg berlaku kpd abu suatu masa dahulu berlaku kt ko sekarang??

haha kidding =p

kiboi said...

hahah..
klaka siak time tu..aku pun muntah gak malam tu tapi tade la sampai terguling guling..sampai nak jalan pun kene pegang tembok..wahahahahahaaahahahaha..bile aku duk umah makan tuna teringat seyh..dalam masa yg same aku cam nak nangis je sebab makan tuna sorang2 kat umah..teringat makan tuna sesame time kat skolah..aduyai..

ned_tsha said...

mase ko cte muntah2, aku t'igt psl aku kne appendic dlu. cmtula, lapar tp xbley nk mkn. konfem muntah. tp xsmpai pengsan but mmg pucat gak. xsgka time tu appendic..aku rse ko better g jmpe doc laa. mne taw kalo ade pape ke.. rite?
cehhh..sjak ble la plak cik ned caring ni..haha

kiboi said...

wah..
sayang gler ko kat aku rupenyer eh..
cewah..wahahahahaha..
okay la..nanti aku pi jumpe doc..

ned_tsha said...

hahaha..
ayat ko x tahan..wakaka
dah2.. g jumpe doc.xyah takot2 de..haha

haziqrazab said...

cik ned:apendititis.. ke prot ko kne serang ngan helicobacter pylori ??

kiboi said...

ned tsha..doktor mengesahkan tiada apa apa berlaku ke atas diriku yg ko amat sayangi melainkan keracunan makanan yg mungkin disebabkan oleh nasi lemak yg dijual oleh akak yg amat lawa yg dijual di kedai ros..bukan cikgu rosmaniza..kalau jumpe die cakap nasi goreng yg die jual time spm sedap giler..

mattop..perut die kena serang ngan helicopter apache ..hahah..koi ned tsha oi..memen jek..

hantu kacak said...

kahkah cam mengong

nasik lmak jnis ape laa akak 2 kasik kt ko ekk..hmm..bhye2..ahah

wahaha apache..koi jek =p

kiboi said...

aku sebenarnye x nak sangat beli nasi lemak tu..aku sebenarnye saje je nak usha akak tu..hahah..nak usha kena beli la..hahah

ned_tsha said...

topp: ape mnde helicobacter pylori tu??haha
aku kne appendic.. appendicitis.. huhu
siap operate.. n msuk hosp. mmg bez..haha

kiboi said...

masuk hospital memang best..
makan free..

hantu kacak said...

tsha mnde free suko laa tuh

haha

kiboi said...

patut la nurse kat hospital tu cakap
si tsha tu asyik2 mintak makanan je..sampai makanan orang sakit kat katil sebelah yg x abes pun habis die habiskan..

ned_tsha said...

elo!! x free taw. sume tu bayar. mahal tp b'baloi dgn layanan akk nurse yg baik2..hahahah
btw, aku amik single room. so, xde orang katil sbelah..hahaha..ko ngimol pe ni cakeb?? haha
ko je suke free2 ni coki. dwet sumpit pun xnk bayar..haha

kiboi said...

erk..dulu aku masuk sepital free jek..vip room lagik..nak taw sebab pe free..sebab uitm bayar..wahahah..
akak nurse kalo setakat baik je x guna jugak..mesti lawa jugak baru betul..hahah

haziqrazab said...

weyh3..korg msok wad first klass ni sbb saket prot jee ?? hahahahahaha~

kiboi said...

name pun vip..first class all da way la top..

hantu kacak said...

haha btol 2 cakeb!! aku sokong ko.kalo stakt baek buatpe,kne laa lawa skali ahah

eh kak ned, xpe laa sumpit 2.nk buat ape lak kn??sumpit ko??hahaha

kiboi said...

die nak sumpit abang sumpit form five taun 2005